Det blev stor succé häromveckan när pizzabåten lade till vid småbåtshamnen i Rörsundsviken. Därför kör vi repris redan nu på fredag den 29 september. Det är årets allra sista vecka de kan komma så passa på! Även denna gång ser det ut att bli fint väder, +17 grader och sol. Hoppas vi ses på fredag! Båten och pizzaugnen är på plats från 16.00.

Välkomna på midsommarfirande!
Varmt välkomna på traditionsenligt midsommarfirande i Riset! 🇸🇪 Klockan 15:00 reser vi stången och hissar flaggan. Efter det blir det lekar för alla och fiskedamm för barn under 12 år. Café Gräddelin håller öppet med försäljning. Ta gärna med familj, vänner, sommargäster och ett glatt humör. Midsommarfirandet är en uppskattad



