Här kommer en liten uppmaning till de som ännu inte kopplat upp sig och blivit klara med nödvändigt grävarbete att göra detta så snart ni har möjlighet. Vi förbereder nu för ytbeläggning av våra vägar och beräknar att detta kommer att ske under hösten, troligtvis med start i oktober. Det är med andra ord mycket lämpligt att vara klar med sin inkoppling och med sitt grävarbete innan dess. Det är självfallet möjligt att koppla upp sig senare men det finns då risker att arbetet vid den egna fastigheten skadar den ytbeläggning vi då investerat i. Fastighetsägare ansvarar för de eventuella skador som uppkommer på ytbeläggning vid sådant arbete.

Välkomna på midsommarfirande!
Varmt välkomna på traditionsenligt midsommarfirande i Riset! 🇸🇪 Klockan 15:00 reser vi stången och hissar flaggan. Efter det blir det lekar för alla och fiskedamm för barn under 12 år. Café Gräddelin håller öppet med försäljning. Ta gärna med familj, vänner, sommargäster och ett glatt humör. Midsommarfirandet är en uppskattad



